Etykiety peel off – jak je projektować, by przyciągnęły uwagę klienta?
Chcesz przekazać klientom jak najwięcej informacji na temat produktu? Zwyczajne opakowanie ma niewielką powierzchnię, przez co często nie wystarcza miejsca na wydrukowanie niezbędnego tekstu. Na szczęście istnieją etykiety peel off, które umożliwiają zamieszczenie wszystkiego, co ważne – nawet na kilku centymetrach kwadratowych. Sprawdź, w jaki sposób zaprojektować wielowarstwową naklejkę, która, zainteresuje potencjalnych klientów.
Na czym polega fenomen etykiet peel off?
Etykiety peel off składają się przynajmniej z dwóch, połączonych ze sobą warstw. Ich rozkładany format może kojarzyć się z małą broszurą. Takie rozwiązanie pozwala na odklejanie i ponowne przyklejanie poszczególnych warstw. Każda ze stron może być częściowo lub w pełni zadrukowana informacjami, co umożliwia umieszczenie obszernej treści nawet na bardzo małej powierzchni. Etykiety peel off są doskonałym rozwiązaniem dla firm, które traktują naklejkę na opakowaniu zarówno jako nośnik treści marketingowej, jak i przestrzeń do zamieszczenia informacji wymaganych przez przepisy prawa.
Kiedy warto stosować etykiety peel off?
Etykiety peel&read przydają się wtedy, kiedy powierzchnia opakowania jest ograniczona, a producent musi przekazać swoim klientom jak najwięcej szczegółowych informacji na temat wyrobu. Z wielowarstwowych naklejek chętnie korzystają także przedsiębiorcy w fazie rebrandingu, którzy chcą stopniowo przyzwyczajać konsumentów do zmiany marki i produktu. Etykiety peel off są doskonałym narzędziem ułatwiającym prowadzenie akcji promocyjnych – ich wierzchnia strona informuje o promocji, a wewnętrzne warstwy opisują zasady uczestnictwa.
Najważniejsze zasady projektowania etykiet peel off
Każdy producent doskonale zdaje sobie sprawę, że atrakcyjne opakowanie pozytywnie wpływa na zainteresowanie klientów. Dobrze zaprojektowana etykieta peel off może sprawić, że produkt stanie się bardziej atrakcyjny w oczach konsumentów. Podczas tworzenia wielowarstwowych naklejek należy kierować się następującymi zasadami:
- okładka jest wizytówką produktu – na wierzchniej warstwie etykiety należy zamieścić treść lub grafikę, która zainteresuje potencjalnego klienta,
- zadbaj o dobre pierwsze wrażenie – etykieta musi być czytelna i estetyczna (szczególnie jej zewnętrzna warstwa),
- odpowiednio zagospodaruj miejsce – etykieta peel off powinna zawierać logo marki i nazwę produktu, a dodatkowe informacje można zamieścić w następnych warstwach naklejki,
- im dalej, tym więcej szczegółów – klienci najpierw zwracają uwagę na logo i ciekawą szatę graficzną, dlatego obszerne bloki tekstu należy umieszczać jak najgłębiej – przeczytają je tylko osoby, które chcą zapoznać się ze specyfikacją danego produktu.Odpowiednio zaprojektowana etykieta peel off powinna wzbudzać emocje, angażować klienta i jasno określać przeznaczenie produktu. Na stronie Etykiety.pl zamówisz naklejki wielowarstwowe dopasowane do wizerunku Twojej marki.