PROBLEMY DO ROZWIĄZANIA

Do rozwiązania pozostają jednak problemy stanowiące podstawowe przesłanki funkcjonowania marketingo­wego systemu informacji rynkowych:   samodzielność podmiotów gospodarczych,  występowanie pewnego minimum konkurencji między podmiotami na rynku,rynek...

UZYSKANIE POZYTYWNYCH WYNIKÓW

Uzyskanie pozytywnych wyników w zakresie głównych osiągnięć standardowych oznacza, iż należy kontynuować dany wariant strategii marketingowej; w prze­ciwnym wypadku należy zmienić strategię i wybrać...

BADANIE ZACHOWANIA

Jeśli chodzi o badanie zachowania się konkurentów na rynku, to jak wykazują dane tablicy , wyniki tej analizy rzutują na większość decyzji podejmowanych przez...

SKUTECZNOŚĆ POSZCZEGÓLNYCH INSTRUMENTÓW

Skuteczność poszczególnych instrumentów' jest zmienna i zależy od zmian warunków działania. Podsystem informacji rynkowej przedsiębiorstwa. Struktura informacyjna współczesnego przedsiębiorstwa jest niezwykle złożona. Przedsiębiorstwo jest...

INSTRUMENTY I DZIAŁANIA

Oznacza to, że in­strumenty i działania marketingowe mają w stosunku do siebie charakter substy­tucyjny lub komplementarny, co jest przejawem współzależności między nimi. Istnienie substytucyjności między...

Najnowsze artykuły