Chcesz przekazać klientom jak najwięcej informacji na temat produktu? Zwyczajne opakowanie ma niewielką powierzchnię, przez co często nie wystarcza miejsca na wydrukowanie niezbędnego tekstu. Na
Do rozwiązania pozostają jednak problemy stanowiące podstawowe przesłanki funkcjonowania marketingowego systemu informacji rynkowych: samodzielność podmiotów gospodarczych, występowanie pewnego minimum konkurencji między podmiotami na rynku,rynek nabywcy
Uzyskanie pozytywnych wyników w zakresie głównych osiągnięć standardowych oznacza, iż należy kontynuować dany wariant strategii marketingowej; w przeciwnym wypadku należy zmienić strategię i wybrać nową,
Zebrane informacje podlegają analizie, przetworzeniu i interpretacji (II), 'fc punktu widzenia podejmowanych następnie decyzji, które dotyczą rynku jako całości, własnej firmy i jej szans na rynku,
Jeśli chodzi o badanie zachowania się konkurentów na rynku, to jak wykazują dane tablicy , wyniki tej analizy rzutują na większość decyzji podejmowanych przez przedsiębiorstwo
Skuteczność poszczególnych instrumentów' jest zmienna i zależy od zmian warunków działania. Podsystem informacji rynkowej przedsiębiorstwa.Struktura informacyjna współczesnego przedsiębiorstwa jest niezwykle złożona. Przedsiębiorstwo jest pod wpływem różnych
Oznacza to, że instrumenty i działania marketingowe mają w stosunku do siebie charakter substytucyjny lub komplementarny, co jest przejawem współzależności między nimi. Istnienie substytucyjności między poszczególnymi
Decydujące znaczenie ma skuteczność instrumentów i działań ujmowanych w kategoriach zintegrowanej całości. Wynika z tego, że zmiana jednego instrumentu w ramach strategii marketingu wymaga dostosowania innych
Wiadomo, że między strategią produktu, systemem aktywizacji i systemem dystrybucji zachodzą wzajemne uwarunkowania i sprzężenia. Każdy z instrumentów strategii marketingowej wnosi pewien wkład do ogólnego,